Pagina's

zondag 19 februari 2012

Engelse kookboekjes

Afgelopen zomer heb ik in Engeland in een heel schattig winkeltje wat kookboekjes gekocht ze zijn zo leuk. Vooral de mooie plaatjes die er bij staan. Er waren veel van die kookboekjes. De Engelse tea natuurlijk ,maar ook van de streek, elke streek heeft weer zijn eigen gerechten. Afgelopen zomer hadden we de auto afgeladen met boodschappen zodat ik veel recepten uit de kookboekjes kon gaan maken,vooral de mincemeat cake is erg lekker . Vorige week is er bij mijn zusje een meisje geboren wat heerlijk weer als alles gezond mag zijn ze heet Sanne. We zijn al veel wezen kijken en ze heb haar eerste theepotje al gekregen van mij een knalroze zo schattig! fijne week allemaal!!!!

2 opmerkingen:

  1. Leuk zeg, die echte Engelse kookboekjes!! Wat een schatje is Sanne toch....een plaatje...Wij hebben ook vakantie, heerlijk ! Niks hoeft, alles mag (nou ja..bijna alles dan) Fijne week! Groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefelciteerd met je nichtje Nelleke! Wat genieten weer zo'n kleintje!
    En, sta je weer bij Pau dit jaar? Dan kom ik weer lekker zelfgemaakte dingen bij je proeven hoor!
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen